Kampányfelügyelet | Kampányfelügyelet Magyarország Kft.

Kampányfelügyelet

Cégünk Kis- és Középvállalatok számára nyújt segítséget a Google kampányok kezelésében és hatékony beállításában.

A kampányfelügyelet, mint szolgáltatás azért megfelelő az Ön számára, mert a bonyolult és időigényes AdWords kampánybeállításokat, módosításokat, illetve annak folyamatos nyomon követését megfelelő szakemberre bízza.

  • Pénzt és időt spórol
  • AdWords szakember végzi a munkát, Ön helyett a munkát
  • Ingyenes szaktanácsadás
  • Ingyenes weboldal elemzés

Hatékonyabb Google Hirdetéseket szeretne?

Próbálja ki a Kampányfelügyelet szolgáltatást és kérje ingyenes tanácsadásunkat!

Ingyenes tanácsadás, ingyenes kulcsszó és kampány beállítás!

Szerezzen új és hosszú távú ügyfeleket hatékonyabb Google kampánybeállításokkal!

A kulcsszavak alapján becslést, készítünk a várható forgalomra és a költségekre, így megalapozott döntéseket tud hozni a kampányaival kapcsolatban.

Nincs minimális költési limit, se időbeli elkötelezettség. Az árazás kattintás alapú, vagyis Önnek csak akkor kell fizetnie, ha a honlapjára valóban ellátogatnak. Az AdWords kampányfelügyelet szolgáltatásunk keretében teljes körűen, kézben tartjuk és folyamatosan optimalizáljuk hirdetéseit.

A Google minden esetben arra törekszik, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetésekkel szolgálja ki a felhasználókat, vagyis azokat, akik érdeklődnek a keresett kifejezés iránt. A költségek ellenőrzésének és egyúttal hirdetésünk pozicionálásának két elsődleges eszköze van: megadhatjuk a napi maximális költségkeretet, illetve azt a maximális összeget, amelyet egy kattintásért hajlandóak vagyunk kifizetni. A végső kattintási ár egy licitrendszer alapján alakul ki, amelyben egyrészt a konkurens versenytárs hirdetők ajánlata, a saját hirdetésünk minőségi mutatója, valamint az általunk megajánlott maximális kattintási licit játszik szerepet. Továbbá nagyon fontos a kampánybeállítások minősége (átkattintási arány, hirdetés relevanciája) és a hirdetés landing page oldalának minősége (URL, releváns tartalom, optimális struktúra)

Az elmúlt években megváltoztak az információkeresési szokások, ezért elsőként két tényt kell világosan látnunk:

  1. Az internet hozzáféréssel rendelkezők 92%-a az interneten tájékozódik vásárlásai előtt.
  2. A magyar felhasználók már 96,2%-a a Google keresőmotorban keres információt.

Ezekből az adatokból világosan látszik, ma már egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen az interneten, ráadásul úgy, hogy a terméke, szolgáltatása iránt érdeklődők valóban meg is találják.