Szeretné növelni weboldala látogatottságát? A Facebook hirdetések segítségével megcélozhatja azt a célcsoportot, akik a vállalkozása számára potenciális ügyfelek, látogatók lehetnek!
Manapság már szinte nincs olyan fogyasztó, aki ne az interneten keresne megoldást a problémáira – az emberek folyamatosan görgetik a Facebook alkalmazást és hírfolyamot, utánanéznek az őket érdeklő termékeknek, szolgáltatásoknak, és összehasonlítják a legjobb opciókat, lehetőségeket. A közösségi oldalak, köztük a Facebook remek lehetőséget jelentenek az online hirdetések közzétételére, mivel az emberek sok személyes információt osztanak meg ezen a felületen, így könnyedén behatárolható, hogy kik lehetnek fogékonyak ajánlatainkra és így a legideálisabb célcsoportot célozhatjuk meg a Facebook hirdetéseinkkel, mondanivalónkkal.
A Facebook hirdetések tökéletes célzással juttathatóak el a potenciális érdeklődőkhöz, hasonlóan a Google hirdetések rendszeréhez, annyi plusszal, hogy itt az illető egy olyan felületen látja a hirdetést, melyen számos más tevékenységet is végez, nem pedig konkrét dolgok után kutat.
A Facebook hirdetések további előnye, hogy mivel a felület elsősorban a közösségépítést szolgálja, az emberek könnyedén megoszthatják az érdekesnek tartott tartalmakat és a kapcsolódó bejegyzéseket ismerőseikkel, így még több emberhez eljuttatva a Facebook hirdetésekkel kapcsolatba hozható termék és szolgáltatási reklámokat. Ráadásul, a legtöbb ember szívesebben csap le olyan ajánlatokra, amiket ismerősei is kedvelnek, hiszen ez biztonságot ad a döntés terén számukra, így a megosztásokkal és reakciókkal rengeteget nyerhetünk!
Ezt a közösségi oldalt több milliárd ember használja világszerte, és könnyen behatárolható a felhasználók érdeklődési köre, ezzel elősegítve a hibátlanul célzott hirdetéseket!
A Facebook hirdetések mindig egy bizonyos költségkeretből futnak, így könnyen elkerülheti a felesleges ráfizetést, és pontosan kalkulálhat kiadásaival!
Egy Facebook hirdetés akkor jó, ha tömör, lényegre törő és megragadja a figyelmet. Mindehhez természetesen érdemes minőségi képekkel ellátott hirdetéseket alkalmazni!
Facebook Hirdetés segítségével nagyon pontosan megcélozhatja az érdeklődőket az egyik legnépszerűbb közösségi felületen keresztül.
Díjmentes telefonos konzultáció, melynek során kollégánkkal egyeztetheti, hogy milyen típusú hirdetést szeretne, és mely termékét, szolgáltatását szeretné online értékesíteni.
Meglévő közösségi fiókok teljesítményelemzése és auditálása.
Teljes körű fiókhozzáférés.
Célcsoport elemzés, a Facebook hirdetés célközönségének gondos beállítása.
Az Ön online üzleti céljaihoz igazodó szempontok alapján a felesleges megjelenések kiszűrése, a célcsoportok folyamatos optimalizálása.
Statisztikai elemzés a Facebook hirdetés sikerességének tekintetében.
Célcsoport elemzés, a Facebook hirdetés célközönségének gondos beállítása.
Létrehozzuk és aktívan tartjuk Facebook rajongói oldalát, egyéb közösségi oldalait, hogy még több potenciális érdeklődő találhassa meg Önt az interneten!
Ha a Facebook és a további közösségi oldalai összekötésre kerülnek weboldalával, az pozitív hatással van a Google keresőben elfoglalt helyre is. Mi akár ebben is segíthetünk!
A Közösségi Média segítségével közvetlenebb lehet a kapcsolat Ön és az ügyfelei között, ami jelentősen növelheti a termékeibe, szolgáltatásaiba vetett bizalmat!
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Ajándék Honlapelemzés és célcsoport tervezés
Komplett Facebook Hirdetési kampány elkészítés
Megfelelő ajánlattételi stratégia kidolgozás
Demográfiai és lokáció optimalizálás
Facebook kreatív hirdetés elkészítés
Kattintási díj optimalizálás
Rendszeres Facebook statisztikai elemzések, kimutatások
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Ajándék Honlapelemzés és célcsoport tervezés
Vizuális, Videó hirdetési kampányok
Facebook Remarketing stratégia kialakítás
Facebook hirdetési szöveg teljesítmény és kattintási díj optimalizálás
Konverzió öszötönző Facebook marketing megoldások
Teljesítménynövelő termékspecifikus kampányok
Rendszeres Facebook statisztikai elemzések, kimutatások
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Prémium Facebook hirdetési csomag szolgáltatásai
Google remarketing, teljesítménynövelő termékspecifikus kampányok
Keresőoptimalizált programozás és tartalomfejlesztés
Facebook marketing + prémium linkmarketing szolgáltatás
Konverzió ösztönző honlapfejlesztések, felhasználóbarát programozás
Rendszeres Facebook, Google Analytics, Google Kereső Konzol elemzések, kimutatások
Kulcsszó pozíció mérések, honlap célok és konverziós célok folyamatos megvalósítása
Próbálja ki Start és Prémium szolgáltatásainkat és legyen sikeres Online céges közösségi marketing oldala! Legyen több megrendelése, ügyfele! Mi segítünk előre jutni a Google keresőben és a közösségi oldalakon való márkaépítésben!
Facebook Hirdetéssel nagyon pontosan célozhatja meg azokat a potenciális ügyfeleket, akiknek szeretné eladni termékét, szolgáltatását a Facebook segítségével. Érdemes tenni egy próbát!
Közösségi marketinggel kapcsolatban is profi szakértő csapatunk a rendelkezésére áll!
Tudta, hogy weboldalának elemzése és az online marketing stratégiai tanácsadás, ajánlatkérés teljesen DÍJMENTES?
Ne habozzon ajánlatot kérni, kedvező csomagajánlatokkal és személyre szabott konstrukcióval állunk rendelkezésére, így érdemes közösségi marketing szakértő kollégáinkkal egyeztetni!
Facebook hirdetés kapcsán is egyeztethet online hirdetésekre specializálódott kollégáinkkal, akik segítenek megtalálni azt a szolgáltatást, megoldást, amire valóban szüksége van!
Facebook hirdetési csomagajánlatainkat vállalkozásához igazítjuk! Az árak megfizethetőek!
Facebook hirdetési szakértőként fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink hatékony Facebook marketing startégiát folytassanak és folyamatosan növeljék új ügyfeleik számát.
Hívja szakértői ügyfél-szolgálatunkat és kérjen ajánlatot!
Mobil: 06-70-701-4017 – Vezetékes: 06-1-336-0433
A Facebook a hirdetések megjelenítéséhez a Facebook adatbázisát veszi alapul. Ez azt jelenti, hogy a felhasználókról tárolt információk alapján igyekszik megtalálni azokat a potenciális ügyfeleket, célcsoportokat, akiknek érdekes lehet az Ön szolgáltatása, terméke. Képes, vizuális hirdetésekről van szó, amelyekhez kapcsolhatunk leírást is, így egyszerre hatnak a látványra és az információ érzékeny ügyfelekre.
A Facebook Hirdetések azoknak a cégeknek jelentenek előnyt, akik olyan szolgáltatásokkal vagy termékkínálattal bírnak, amelyeket látványosan lehet képes formában is megjeleníteni, illusztrálni. Erősen előnyös, ha például márkát építünk, vagy egy webáruházat indítunk.
A Facebook Hirdetés nagyon pontosan célozható, ezért ha szakember végzi a beállításokat, akkor kifejezetten jól megtérülő hirdetési befektetésről beszélünk. Ráadásul a célzási lehetőségek tekintetében, pontosan beállíthatjuk beállíthatjuk a célzást, és a ténylegesen a számunkra ideális demográfiai közönséget érhetjük el!
A kampányokra szánt összeget Ön határozhatja meg, de a Facebook a hirdetés típusától és beállításaitól függően javasol egy minimális összeget, amivel érdemes elkezdeni a munkát.
A hirdetési ráfordítás meghatározásánál eldöntheti például, hogy 1.000 Ft-ot, vagy napi 20.000 Ft-ot szánna a célcsoport elérésére.
1. Mielőtt ügynökséget választ, tájékozódjon az alapokról, hogy tisztában legyen a közösségi oldalak működésével és lehetőségeivel.
2. Nézze át a választott cég referenciáit, eredményeit, esettanulmányait. Egy megfelelő ügynökség bemutatja Önnek referenciáit, pontosan felméri az Ön vállalkozásának online üzleti céljait és elemzik honlapját, meglévő közösségi felületeit, hogy milyen lehetőségekkel érdemes még foglalkozni az Ön esetében.
3. Ha egy ügynökség időt szakít arra, hogy elmagyarázza a közösségi oldalak működését, lehetőségeit, valamint iránymutatást ad a legnépszerűbb felületekről, az már jó jel. Megfelelően tájékoztatják a demográfiai célzási lehetőségekről, a közösségi hirdetések formáiról, majd együttműködve Önnel közösen állítják össze a kreatív hirdetéseket, amelyeket szeretne megjeleníteni a közönségnek.
4. Az Ön vállalkozásának üzleti céljait tartja szem előtt, rendszeresen segíti ügyfeleit oktatással, tanácsadással, elmagyarázza a miérteket és folyamatosan méri a Közösségi Marketinggel kapcsolatos eredményeket, melyről teljes körű és hiteles kimutatást, jelentést küld Önnek.
5. Érdemes azt az ügynökséget választani a Közösségi Marketing kezeléséhez, akik nem kérnek előre fizetséget a munkájukért! Ha Önnek a számla kiegyenlítése előtt lehetősége van felmérni, hogy tényleg elkészült-e a munka, akkor jó helyen jár.