A Facebook remarketing hasonlóan a Google remarketinghez, kifejezetten azokat az ügyfeleket célozza meg, akik már egyszer meglátogatták honlapját, és eltöltöttek ott bizonyos időt, vagy megtekintettek adott honlap bejegyzéseket, termék aloldalakat, szolgáltatás aloldalakat.
A megoldás lényege abban rejlik, hogy a tapasztalt tevékenységek alapján, a Facebook hirdetési felületein a Facebook remarketing szolgáltatással visszavonzhatjuk a felhasználókat szakmai honlapunkra, Facebook oldalunkra.
Ismét megjeleníthetjük a felhasználók számára azokat a releváns tartalmakat, amelyeket már megtekintettek, emlékeztetve őket a látottakra, és megelőzve, hogy szem elől tévesszenek egy őket érdeklő hivatkozást, termék, vagy szolgáltatás aloldalt. Mindemellett, növeljük a lehetőségét annak, hogy a hirdetések útján megjegyezzék az ügyfelek az Ön vállalkozását, kialakuljon részükről a márkafelismerés, ami egyben fokozza a bizalmi faktort is, hiszen mindannyian szívesebben használunk és vásárolunk olyan termékeket, vagy rendelünk meg olyan szolgáltatásokat, amelyeket már jól ismerünk.
A Facebook remarketing alapvetően a konverziók növelését, lemorzsolódás csökkentését szolgálja, valamint az érdeklődők figyelmének folyamatos fenntartását. Hiszen valaki minél többet látja az Ön termékeit, minél többször találkozik cége vagy üzlete nevével, márkájával, annál nagyobb valószínűséggel fog bizalmat táplálni vállalkozása iránt. Továbbá, ha egy potenciális ügyfél vagy vásárló érdeklődik az Ön termékei, szolgáltatásai iránt, akkor az adott időközönként megjelenő hirdetések jelentősen növelhetik a vásárlási kedvet! Biztosan Ön is találkozott már olyanokkal, akik szeretik halogatni a döntéseiket vagy az elvégezendő feladataikat – számukra a remarketing hirdetés egyfajta emlékeztetőként is szolgál, hogy mi az, amit még el kell végezniük vagy be kell szerezniük!
Természetesen ahhoz, hogy a Facebook remarketing sikeres lehessen, szükség van arra, hogy profi szakemberek végezzék el a szükséges lépéseket, melyek a tökéletes beállításokhoz, célzásokhoz vezetnek!
Mert szakembereink képesek a maximumot kihozni Facebook remarketing hirdetései kampányaiból!
Mert ezzel minimalizálhatja a potenciális érdeklődők és vásárlók lemorzsolódását, így pedig plusz profitra tehet szert!
Mert ezzel is növelheti aktív jelenlétét a Facebookon, mely tényező meghatározó a közösségi média marketing területén!
Ha szeretné, hogy szakképzett és megbízható digitális marketing szakemberek foglalkozzanak a Facebook remarketing hirdetéseivel, akkor a legjobb helyen jár!
Hosszú évek tapasztalatával a hátunk mögött garantáljuk, hogy akár a Google természetes keresőjében, akár a Facebookon gyümölcsöző eredményt hoz majd az együttműködésünk, és a befektetett energia és ráfordítás tökéletesen megtérül! Minden esetben figyelembe vesszük munkánk során az ügyfeleink kéréseit, prioritásait, így biztosítva a gördülékeny munkafolyamatokat.
Facebook Remarketing segítségével elérhető, hogy kevesebb legyen a lemorzsolódó érdeklődő azok között, akiknek már találkoztak termékével, szolgáltatásaival.
Díjmentes telefonos konzultáció a Facebook hirdetésekkel és Facebook remarketing funkciókkal kapcsolatban.
Meglévő közösségi fiókok teljesítményelemzése és auditálása.
Teljes körű fiókhozzáférés a Facebook oldalhoz és a Facebook hirdetésekhez.
Pontos célközönség és remarketing funkció beállítás, hogy elkerülhetőek legyenek a felesleges megjelenések.
Kollégáink által folyamatosan elemzett eredmények, és a hirdetések optimalizálása a statisztikák alapján.
Az Ön által meghatározott aktualitások hirdetése a Facebook irányelveinek megfelelően.
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Ajándék Honlapelemzés és célcsoport tervezés
Komplett Facebook Hirdetési kampány elkészítés
Megfelelő ajánlattételi stratégia kidolgozás
Demográfiai és lokáció optimalizálás
Facebook kreatív hirdetés elkészítés
Kattintási díj optimalizálás
Rendszeres Facebook statisztikai elemzések, kimutatások
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Ajándék Honlapelemzés és célcsoport tervezés
Vizuális, Videó hirdetési kampányok
Facebook Remarketing stratégia kialakítás
Facebook hirdetési szöveg teljesítmény és kattintási díj optimalizálás
Konverzió öszötönző Facebook marketing megoldások
Teljesítménynövelő termékspecifikus kampányok
Rendszeres Facebook statisztikai elemzések, kimutatások
Díjmentes Facebook stratégiai konzultáció
Prémium Facebook hirdetési csomag szolgáltatásai
Google remarketing, teljesítménynövelő termékspecifikus kampányok
Keresőoptimalizált programozás és tartalomfejlesztés
Facebook marketing + prémium linkmarketing szolgáltatás
Konverzió ösztönző honlapfejlesztések, felhasználóbarát programozás
Rendszeres Facebook, Google Analytics, Google Kereső Konzol elemzések, kimutatások
Kulcsszó pozíció mérések, honlap célok és konverziós célok folyamatos megvalósítása
Nem szeretné, hogy lemorzsolódjanak azok az érdeklődők, akik egyszer már rátaláltak a vállalkozására? Használja ki a Facebook Remarketing-ben rejlő lehetőséget!
Közösségi marketinggel kapcsolatban is szakembereink állnak a rendelkezésére!
Az árajánlatkérés TELJESEN INGYENES!
Kielemezzük weboldalát és közösségi oldalait. Megnézzük, hogy milyen lépésekre lenne szüksége, és szakértő kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Tájékoztatjuk Önt arról, hogy milyen módszerekkel lenne érdemes élni a Facebook, közösségi marketing területén.
Az Ön igényeire szabott csomagajánlatot alakítunk ki!
A Facebook hirdetések szakértőiként fontosnak tartjuk, hogy a vállalkozásának és weboldalának üzleti céljaira fókuszáljunk!
Professzionális segítségre lenne szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot és konzultáljon szakmai kollégáinkkal, akik válaszolnak minden felmerülő kérdésére! Megéri ránk bíznia Facebook hirdetési kampányait is!
Hívja szakértői ügyfél-szolgálatunkat és kérjen ajánlatot!
Mobil: 06-70-701-4017 – Vezetékes: 06-1-336-0433
A Facebook Remarketing a Facebook hirdetéshez kapcsolódó beállítás. Hasonlóan működik, mint a Google Hirdetések esetében, tehát olyan felhasználóknak mutatja meg az Ön hirdetéseit, akik már jártak a weboldalán, vagy rákattintottak korábban a hirdetésre. Afféle emlékeztetőül szolgál, hogy a potenciális ügyfelek ne morzsolódhassanak le, hanem végül vásárlással, konverzióval végződjön az érdeklődésük.
A használata ajánlott minden olyan vállalkozásnak, aki egyébként is hirdet a Facebookon, de kiemelten fontos lehet a webáruházat üzemeltető cégek számára.
A Facebook Remarketing segítségével minimalizálható a lemorzsolódási arány, ami nem csak pénzügyileg jön jól, hanem minél több embert képes átvezetni a hirdetés az Ön weboldalára, az annál látogatottabb lesz, több időt töltenek el az értékes látogatók az oldalán és így jobb értékelést kaphat a Google algoritmusától is.
A remarketing kampányokra szánt összeget Ön határozhatja meg, de a Facebook a hirdetés típusától és beállításaitól függően javasol egy minimális összeget, amivel érdemes elkezdeni a munkát.
A hirdetési keretnél eldöntheti például, hogy 1000 Ft / nap / kampánytípus minimum összeget fordít az ügyfélszerzésre, vagy a 10.000 Ft / nap / kampánytípusra is van elegendő ráfordítása. Ha például nagyfokú hatékonyságot szeretne elérni, akkor konverzió és ROI méréseket figyelembe véve növelheti a napi ráfordítási keret összegét!
1. Mielőtt ügynökséget választ, tájékozódjon az alapokról, hogy tisztában legyen a közösségi oldalak működésével és lehetőségeivel.
2. Nézze át a választott cég referenciáit, eredményeit, esettanulmányait. Egy megfelelő ügynökség bemutatja Önnek referenciáit, pontosan felméri az Ön vállalkozásának online üzleti céljait és elemzik honlapját, meglévő közösségi felületeit, hogy milyen lehetőségekkel érdemes még foglalkozni az Ön esetében.
3. Ha egy ügynökség időt szakít arra, hogy elmagyarázza a közösségi oldalak működését, lehetőségeit, valamint iránymutatást ad a legnépszerűbb felületekről, az már jó jel. Megfelelően tájékoztatják a demográfiai célzási lehetőségekről, a közösségi hirdetések formáiról, majd együttműködve Önnel közösen állítják össze a kreatív hirdetéseket, amelyeket szeretne megjeleníteni a közönségnek.
4. Az Ön vállalkozásának üzleti céljait tartja szem előtt, rendszeresen segíti ügyfeleit oktatással, tanácsadással, elmagyarázza a miérteket és folyamatosan méri a Közösségi Marketinggel kapcsolatos eredményeket, melyről teljes körű és hiteles kimutatást, jelentést küld Önnek.
5. Érdemes azt az ügynökséget választani a Közösségi Marketing kezeléséhez, akik nem kérnek előre fizetséget a munkájukért! Ha Önnek a számla kiegyenlítése előtt lehetősége van felmérni, hogy tényleg elkészült-e a munka, akkor jó helyen jár.