
A keresőoptimalizálás rengeteg különböző lépés összefoglaló neve, melyeknek mind az a célja, hogy előrébb kerüljön weboldalunk a Google természetes találati listájában. Az angol neve SEO (Search Engine Optimalization).
Számos szempont van, melyek szerint a Google rangsorolja a keresőben megjelenő weboldalakat, és a megfelelő szakértelem segítségével ezekre a tényezőkre lehet rájátszani, céljainknak megfelelően. Előrébb kerülhetünk a rangsorban, ha odafigyelünk bizonyos tényezőkre nem csak weboldalunk tartalmát, hanem felépítését és egyéb tényezőit illetően is.
A helyes kulcsszó használat például az egyik elsődleges szempont, mely alapján a Google keresőmotorja dolgozik, de fontos odafigyelni, hogy ne essünk a kulcsszó halmozás hibájába, mert ezzel hátrébb sorolhatjuk oldalunkat. A megfelelő linképítéssel is sokat tehetünk a jó helyezésért, ugyanis ha egy a honlapunkra mutató link más, hasonlóan jó helyezésű oldalon jelenik meg, azzal tovább erősíthetjük a jó pozíciónkat a természetes találati listákon.
A duplikációval, tehát az olyan szövegek közzétételével, melyek 80%-ban megegyeznek egy másik weboldalon lévővel, sem teszünk jót a rangsorban elfoglalt pozíciónknak, tehát ezt érdemes elkerülni!
Két dolog, mely sokszor nem kerül előtérbe, de mégis komoly szerepe van a keresőoptimalizálásban, az egyik a mobilra optimalizált felület, a másik pedig a gyors elérés, mely leginkább a tárhely szolgáltatón múlik. Mivel nagyon sokan veszik igénybe mobil eszközökről a Google szolgáltatásait, a rangsorolásban jó pont, ha rendelkezünk mobil weboldallal!
Ha szeretné profikra bízni a keresőoptimalizálást, és biztos kezekben tudni cége online jelenlétének menedzselését, akkor a legjobb helyen jár! Vegye igénybe ingyenes konzultációnkat, és tudja meg, hogyan tesszük majd sikeresebbé cégét!