Facebook hirdetéskezelés

Jelenj meg vállalkozásoddal a világ egyik legnagyobb közösségi oldalán!

Miért a facebook hirdetések?

 

A vállalkozásod számára a facebook óriási elérést kínál, mivel több mint 6 millió ember használja aktívan a facebook-ot.

Ezáltal lehetőséged van széleskörű hazai célközönségeket elérni, és egy erős kapcsolatot kiépíteni a vásárlóiddal.

A magyar felhasználók átlagosan napi 40 percet töltenek a Facebook-on, így óriási lehetőség rejlik abban, hogy vállalkozásod megragadja a potenciális ügyfeleid figyelmét.

SEO

Néhány érv a facebook hirdetések mellett

 

Miért érdemes a Facebook hirdetésekre fókuszálnod az üzleti céljaid eléréséhez? Íme néhány érv, ami meggyőzhet a lehetőségekben rejlő potenciálról.

Óriási, sokoldalú célközönség

A Facebook itthon több mint 6 millió felhasználóval büszkélkedhet. Iparágtól függetlenül itt biztosan megtalálod a célközönségedet. Az átfogó demográfiai és érdeklődési adatok által pontosan meghatározható kiknek jelenjenek meg a hirdetéseid.

Hatalmas napi aktivitás

A felhasználók átlag 40 percet töltenek a Facebook-on naponta, ami hatalmas lehetőséget jelent a figyelmük elnyerésére. Képzelj el egy olyan piacteret, ahol egész nap nyitva áll a lehetőség, hogy üzeneted közvetítsd és kapcsolatba lépj a leendő ügyfeleiddel.

Kreatív hirdetési formátumok

A Facebook hirdetési platformja számos kreatív formátumot kínál számodra, mint a képes és videós hirdetések, vagy a karusell hirdetések és a diavetítés. Ezek a változatos hirdetési formák lehetővé teszik, hogy olyan hirdetéseket hozz létre, amelyekkel kiemelkedsz a tömegből.

Megfizethetőség és rugalmasság

A Facebook hirdetések az egyik legmegfizethetőbb és legrugalmasabb hirdetési formátumok. Akár kisvállalkozásként, akár nagyvállalatként, a Facebook lehetővé teszi, hogy saját hirdetési költségvetésed és igényeidnek megfelelően alakítsd ki a kampányaidat.

w

Interakció és kapcsolatépítés

A Facebook nem csak egy hirdetési platform, hanem egy hely, ahol a közösséged interakcióba léphet a vállalkozásoddal. Hirdetéseiddel közvetlenül kommunikálhatsz az ügyfeleiddel, megválaszolhatod a kérdéseiket, mélyebb kapcsolatot építhetsz a márkád és a vásárlóid között.

Mérhetőség és analitika

A Facebook hirdetéskezelői eszközei lehetővé teszik a kampányok teljesítményének nyomon követését és analizálását. Könnyen megtekintheted mennyi embert ért el a hirdetésed, hogyan reagáltak arra, mennyi konverziót hoztak. Ezek az adatok nélkülözhetetlenek a hirdetések további optimalizálásához.

Légy jelen ott, ahol az ügyfeleid is, és építs egy lelkes rajongótábort.

Facebook hirdetés csomagok

 

Havidíjas Facebook hirdetéskezelés a pénztárcádhoz szabva. Érdekel mennyibe kerülne a vállakozásod hirdetése? Kérj díjmentes árajánlatot.

MIért bízd ránk a Facebook hirdetésed?

 

Mert tudjuk, hogy neked a saját vállalkozásoddal kell foglalkoznod, és nem tudsz időt szánni egy új szakma kitanulására. Mert ismerjük a Facebook hirdetések minden apró elemét, ami ahhoz kell, hogy még sikeresebb legyen a céged. És ami talán a legfontosabb, mert közös érdekünk, hogy még magasabbra emeljünk hiszen mi csak akkor lehetünk sikeresek, ha a te bizniszed is sikeres!
Z

Szakértelem és tapasztalat

Csapatunkban olyan szakemberek dolgoznak, akik évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a Facebook hirdetések terén.

Célzott, hatékony hirdetések

A segítségünkkel pontosan azokhoz az emberekhez juttathatod el a hirdetéseidet, akiknek szüksége van a termékedre, szolgáltatásodra.

Folyamatos elemzés és optimalizálás

A kampányaid folyamatos optimalizálása és fejlesztése révén garantáljuk, hogy mindig a legjobb eredményeket éred el.

Átlátható, rugalmas megközelítés

A Te elégedettséged a legfontosabb számunkra, Mindig átláthatóan, érthetően kommunikálunk és alkalmazkodunk céljaidhoz.

Gyakori kérdések

 

Mennyi a facebook hirdetés ára?

A Facebook hirdetések ára két részből tevődik össze. A hirdetések létrehozásának és rendszeres optimalizálásának a díjából, és a hirdetésekre szánt keretből.

A hirdetésekre szánt keret igény szerint megszabható és bármikor módosítható. Természetesen befolyásolja a hirdetés keret a célközönség mérete, a hirdetéscélzások beállítása, a hirdetési kreatívok minősége. Pontos árajánlatot ide kattintva tudsz kérni.

Kiknek fog megjelenni a hirdetés a Facebookon?

A facebook rengeteg célzási lehetőséget biztosít annak érdekében, hogy a hirdetéseid csak a potenciális célközönségednek jelenjenek meg. A témák és érdeklődési kategóriák mellett demográfiai, földrajzi célzásokat is használhatunk, valamint a remarketing segítségével a korábbi ügyfeleidet is megcélozhatjuk Facebook hirdetésekkel.

Milyen célokra használhatom a Facebook hirdetéseket?

A Facebook hirdetéseknek rengeteg célja lehet. Ilyen többek között a márkaépítés, weboldal forgalmának növelése, termékek, szolgáltatások értékesítése, események és videók népszerűsítése, kapcsolattartás a célközönséggel, leadek generálása.

Hogyan mérhető a Facebook hirdetések hatékonysága?

A Facebook hirdetések méréséhez be kell építeni a weboldalba az úgynevezett Facebook pixel követőkódot. Ezt követően láthatóvá válik, hogy a hirdetésekből a weboldalra érkező látogatók hogyan viselkednek az oldalon, milyen arányban konvertálnak, azaz végeznek valamilyen hasznos ügyféltevékenységet (vásárlás, kapcsolatfelvétel, feliratkozás, regisztráció…).

Csapatunk várja megkeresésedet

 

Mi történik a kapcsolatfelvételt követően?

w

Kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, és feltérképezi a vállalkozásodat, és az igényeidet.

Létrehozzuk a Facebook vállalkozás kezelőt, vagy ha már rendelkezel vele, akkor hozzáférést kérünk.
Létrehozzuk az egyéni célközönségeket, beállítjuk a Facebook pixelt.
Elkészítjük a hirdetési kreatívokat, és az általad megadott napi kerettel elindítjuk a hirdetéseket, amelyeket rendszeresen optimalizálunk, fejlesztünk a statisztikák alapján.
Kapcsolatfelvétel